BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

cerita dolu dolu

Pages

Wednesday, May 15, 2013

Tarikh Keputusan UPU 2013/14 diumumkan


hehe,, tajuk tak nak kalah.. skema gile 
kan.
yaa,,
bagi pelajar lepasan SPM 2012, keputusan UPU lah yang paling ramai dok tertunggu
tunggu..
orang
UPU saje je nak buat kejutan tau.. dalam kalendar dia, dok cakap keputusan keluar pada minggu ke-tiga bulan lima je.. bukan nak bagi yang spesifik punye.. huhu

tapi kali ni, jangan risau. insyaAllah betul, tepat dan padat punye..

cenggini cerita dia. tadi aku dok usha usha FB, tengok2 la dekat grup grup lepasan SPM. pastu ada budak pos

"doa kita dimakbulkan, keputusan UPU keluar Jumahat ni..
blablabla"
aku
agak skeptikal lah juga. bukan ape, takut kena troll dok.. dah lah orang tengah risau nervous gementar nak tunggu keputusan. ada yang dok main main cakap result keluar 14 hari bulan 5.. memang kena maki lah dengan ahli ahli grup tu kan..

pastu ada post lagi satu, dia cakap dia ada hantar mesej dekat UPU, n memang betul 17/5 result keluar.. tapi aku macam tak percaya sangat lagi.. takut pisang berbuah banyak kali derr.. haha

pastu aku hantar lah dekat no 15888 tuh.. 2 minit lepas tu, dia balas:

"RM0.20 UPU: Semakan UPU Sesi 2013/14 bermula 12pm 17/5/2013. taip UPU blalala"

macam gitu la lebih kurang mesej nya.. jadi terbuktilah bahawa KEPUTUSAN UPU SESI 2013/14 ADALAH 17/5!!! Alhamdulillah.. aku dah seram sejuk.. risau agaknya aku dapat mana lah kan.. hehehe

kalau korang nak semak keputusan UPU, bolehlah klik 
sini

kalau nak semak guna sms pulak: taip UPU<jarak>RESULT<jarak>(no kas pengenalan korang) and hantar ke 15888

best of luck untuk korang yea.. doakan aku dapat ape yang aku nak.. amiin.. perkenankanlah doa hambaMu ini Ya Allah..

semoga kita sama sama dapat apa yang terbaik untuk kita ya? ;) 

salam ukhuwah fillah~